RETURNERING

Returneringer:

Ved online handel på hultquistcph.dk har du som forbruger 14 dages fuld returret.

Vi ønsker at gøre det så nemt for dig som muligt at returnere varer hos os.

Derfor tilbyder vi returlabels til kunder i Danmark mod et gebyr på DKK 55,- som nemt kan printes og sættes på din returpakke.

Du kan købe dit returlabel på nedenstående links:

Køb returlabel med GLS HER
Køb returlabel med Postnord HER

Ønsker du ikke at gøre brug af vores returlabel bedes din pakke sendes til:

HULTQUIST COPENHAGEN

Amaliegade 34A, st.th.

1256 København K

Danmark

Faktura eller kontant kvittering skal vedlægges ordren sammen med ordrenummer, fulde navn og telefonnummer. Ved retur betaler du selv dine forsendelsesomkostninger. Varen kan sendes til os med posten som et brev eller med GLS. Du er ansvarlig for den returnerede vare, indtil vi modtager den, og gem derfor din GLS-kvittering, indtil vi har returneret dine penge. Produktet skal være tilstrækkeligt pakket. Genstande, der er beskadiget på grund af defekt emballage, accepteres ikke ved returnering. Vi modtager ikke varer returneret ufranco eller på forespørgsel.

Når varen er modtaget og godkendt af os, refunderes købsprisen til din konto. Den samme konto, som du brugte til at betale med. Hvis du har opnået gratis forsendelse på din oprindelige ordre, og du bruger din returret, vil den respektive forsendelse blive opkrævet med tilbagevirkende kraft, hvis du har returneret mere end værdien for at få gratis forsendelse.

Hvis du har spørgsmål angående din tilbagevenden, bedes du kontakte kundeservice på:

E-mail: info@hultquist.dk eller

Telefon: +45 26806949.

Refundering:

Hultquist Copenhagen er ikke i stand til at refundere told og moms for ordrer sendt til destinationer uden for EU. Det skal bemærkes, at Hultquist Copenhagen ikke refunderer told og moms for ordrer, der sendes til kunder uden for EU, hvor leverancerne nægtes af kunden, eller fordi kunden ikke var hjemme for at modtage leveringen.

Forseglede varer:

Af hygiejniske grunde er flere af vores varer forseglet. Retur accepteres ikke, hvis forseglingen er brudt eller beskadiget.

24 måneders garanti i henhold til købeloven:

Alle varer er omfattet af købeloven. Det vil sige, at du som kunde hos www.hultquistcph.dk har en periode på 24 måneder efter købet, hvor du kan klage over mangler. Du har ret til, at en defekt vare repareres, udskiftes eller returneres. Det afhænger naturligvis af den individuelle situation.

Påstanden skal være berettiget. Garantien dækker ikke skader forårsaget af forkert brug, dårlig vedligeholdelse eller generel slitage. Alle smykker bæres og påvirkes af kemikalier, parfume, sved, vand, fugt, kulilte, hudsyrer osv. - Tag derfor dine smykker af, når du sover, svømmer, solbader, træner sport, sveder osv. dem i din smykkeskrin for længere holdbarhed.

Klager skal fremsættes så hurtigt som muligt, efter at der er konstateret mangler på produktet. Kontakt vores kundeservice på e-mail: info@hultquist.dk med foto af produktet eller ring til kundeservice på telefon: +45 26806949 og fortæl os problemet, inden du sender produktet.

Hvis klagen er berettiget, kan du enten få genstanden repareret eller udskiftet alt efter omstændighederne - eller du kan få pengene refunderet - eller muligvis rabat i pris. Fragten refunderes også med et rimeligt beløb mod modtagelsen.

Vi skelner mellem produktionsfejl og slid. I tilfælde af klage reparerer vi smykkerne eller bytter til en ny (samme stil). Ved indgivelse af en klage skal der altid vises en gyldig kvittering, uden at kvitteringen ignoreres. Slitage er ikke underlagt garanti. Skader forårsaget af forkert brug af smykker er ikke dækket af garantien. Smykker, der er overfladebehandlet (forgyldt) vil i sidste ende blive båret. Det betyder, at belægningen slides, jo mere du bruger smykkerne. Dette betragtes som slid og er ikke dækket af klagen.

×